Notice: Undefined index: header_level in /home/deb10086n3/public_html/assets/extras/gz_it_pop/includes/module.php on line 128
Notice: Undefined index: header_level in /home/deb10086n3/public_html/assets/extras/gz_it_pop/includes/module.php on line 128
Notice: Undefined index: header_level in /home/deb10086n3/public_html/assets/extras/gz_it_pop/includes/module.php on line 128
Notice: Undefined index: header_level in /home/deb10086n3/public_html/assets/extras/gz_it_pop/includes/module.php on line 128
Notice: Undefined index: header_level in /home/deb10086n3/public_html/assets/extras/gz_it_pop/includes/module.php on line 128
Huurders
Please enable the breadcrumb option to use this shortcode!
Referentie
Onderstaand een overzicht van onze huurdersAdministratiekantoor Alkmaar
Als je als eigenaar van een bedrijf op zoek bent naar meer dan alleen jaarrekeningen en belastingaangiften van uw accountant: Welkom bij Administratiekantoor Alkmaar. Wij zijn een proactief en innovatief boekhoud- en advieskantoor gevestigd in Alkmaar. Gespecialiseerd in het helpen van ondernemers om van hun onderneming een succes te maken. CijferMeester Alkmaar maakt deel uit van CijferMeester, een landelijk netwerk van samenwerkende boekhoud- en advieskantoren. Zoals u van het modern Administratiekantoor Alkmaar mag verwachten, maken wij gebruik van alle gebruikelijke boekhoudkundige en fiscale compliance services, het is echter onze service en kennis van de meest moderne ict-toepassingen die ons van andere bedrijven onderscheidt. Wij zijn niet uw gemiddelde accountant of boekhouder die gewoon zijn werk levert, nee onze missie is u te helpen bij de tijd die u besteedt aan administratieve zaken en daarmee de kosten zo laag mogelijk te houden. Dit betekent dat er meer tijd overblijft voor u, die u goed kunt gebruiken om succesvol te ondernemen. We willen u helpen om van uw bedrijf een succes te maken. We kunnen u ondersteunen en adviseren met behulp van applicaties die voor u een toegevoegde waarde bieden. Aan overbodige informatievoorziening doen wij niet aan. Van snelle en up to date informatievoorziening hebben we onze specialiteit gemaakt. Gedurende mijn werkzame leven in de accountancy heb ik ervaring opgedaan in verschillende sectoren waaronder transport en logistiek, bouw en techniek, restaurants, medische praktijken en retailers. Mijn kennis van deze sectoren kunt u een groot concurrentievoordeel geven en het maakt niet uit of je nu een starter of een gevestigd bedrijf hebt, wij werken graag met klanten in alle stadia van de levenscyclus van het bedrijf. Als start-up businessspecialist, heb ik reeds vele ondernemers gedurende de startfase begeleid. In overleg met u bepalen we een strategie om uw zaken succesvol te begeleiden en hieraan gekoppeld een effectieve belastingstrategie. Mijn service is kosteneffectief en u bent verzekerd van een snelle beantwoording van uw vragen. Administratiekantoor Alkmaar is onderdeel van de CijferMeester organisatie, waardoor u altijd verzekerd bent van een toegewijd team van professionele adviseurs. U heeft op deze manier altijd toegang tot het best beschikbare vaktechnische belasting- en boekhoudkundig advies. Geen opdracht is te groot of klein voor ons en wij reageren snel en ter zake kundig op uw e-mail zodat u met een gerust hart kan werken aan het succes van uw onderneming. Bent u als toegewijd en ambitieus eigenaar van uw bedrijf op zoek om uw bedrijfssucces een boost te geven dan nodigen wij u van harte uit voor het maken van een afspraak. In een inleidend en vrijblijvend gesprek bespreken we uw bedrijfsbehoeften. Wij werken uw wensen en aandachtspunten uit in een plan van aanpak voor een optimale en praktische dienstverlening op het gebied van administratie, belastingen, strategie en advies. Een aanpak dat de basis gaat leggen om uw bedrijf te helpen naar groei en succes via de digitale snelweg. Bel voor een afspraak op nummer 06-19093454 of mail naar r.weel@cijfermeester.nl.
Hulp nodig bij financiële zorgen?
Soms lukt het gewoon niet om greep te houden op de financiële huishouding. Door lichamelijke of psychische problemen, door een onhandige beslissing of omdat het leven tegenzit. Hier zelf mee blijven worstelen lost meestal niets op. Bewindvoering of budgetcoaching van Bergen Bewind werkt wél. Misschien klinkt dit zwaar of bent u bang dat u uw zelfstandigheid verliest. Onze ervaring is dat het vooral rust en overzicht geeft. En zodra het kan, krijgt u de regie over uw financiën weer zelf in handen. Bergen Bewind doet financieel beheer door- beschermingsbewind
- budgetbeheer
- budgetcoaching
- pgb-beheer
- mentorschap
- curatele
Hoe werkt bewindvoering of budgetcoaching?
Elke financiële hulpvraag is uniek. Daarom bepalen we samen welke ondersteuning u nodig heeft en hoe lang. Dat kan een paar maanden zijn, een jaar, voor onbepaalde tijd of zelfs permanent. Maar het doel is altijd hetzelfde: uw administratie goed organiseren en verdere financiële problemen voorkomen.Uw geldzaken goed begeleid!
U wilt natuurlijk alleen in zee gaan met een betrouwbare financiële hulpverlener. Daarom is het fijn om te weten dat Bergen Bewind al jaren is aangesloten bij de branchevereniging Professionele Bewindvoerders en Inkomensbeheerders (PBI). U bent daarmee verzekerd van een partner die zorgvuldig omgaat met uw geldzaken.
Pappenheim Re-integratie & Outplacement
Pappenheim Re-integratie helpt medewerkers die dreigen uit te vallen, ziek zijn uitgevallen of ontslagen worden. Dat doen wij samen met een team van psychologen en loopbaanadviseurs die elk op hun eigen vakgebied hun specialisme en ervaring toevoegen. Wij begeleiden medewerkers naar een nieuwe situatie die leidt tot een duurzame arbeidshervatting. Wij hebben het keurmerk “Blik op Werk” met een zeer hoge klantentevredenheid en zijn aangesloten bij “OVAL” Kernwoorden: klant en clientgericht, betrouwbaarheid geborgd en resultaat georiënteerd. Wij hebben een uitgebreid netwerk in de regio Noord-Holland. www.pappenheim.nu
De Bedrijfsgezondheidsdienst Noord West is een gecertificeerde Arbodienst en richt zich hoofdzakelijk op het midden –en kleinbedrijf in de werkgebieden Hoorn (West Friesland), Alkmaar, Beverwijk, Haarlem, Den Helder, Amsterdam en Utrecht. De kerntaken van de organisatie komen overeen met het wettelijk voorgeschreven pakket deskundige ondersteuning waarvoor werkgevers zich moeten laten bijstaan door een gecertificeerde arbodienst, 1) Het opstellen en uitvoeren van een risico-inventarisatie en –evaluatie; 2) Het begeleiden van werknemers die door ziekte geen arbeid kunnen verrichten; 3) Het uitvoeren van periodiek arbeidsgezondheidskundig onderzoek; 4) Het uitvoeren van (functie) aanstellingskeuringen; 5) Overige advies- en ondersteuningstaken. Wij richten ons sterk op:
- preventief bedrijfsbeleid in relatie tot de inrichting van de werkzaamheden en arbozorg in een bedrijf/organisatie
- bedrijfsziekteverzuim en hoe daarbij de leidinggevenden te ondersteunen
- rendement op Arbeid (inzetbaarheid) staat centraal
- Het uitvoeren van medische keuringen zoals ook rijbewijskeurining
- Het uitvoeren van medisch onderzoek
- Het uitvoeren van bedrijfsmaatschappelijk werk
- Het bieden van psychotherapeutische begeleiding

Advocatenkantoor Jokhan is een zelfstandig en onafhankelijk kantoor dat zich voornamelijk richt op het arbeidsrecht en sociale zekerheidsrecht. Specialisatie heeft als voordeel dat de kennis diepgaand en up-to-date is. Verder is het kantoor door de jarenlange ervaring bekend met alle do’s and don’ts uit de praktijk. Virginia Jokhan is de oprichtster van het kantoor en werkt samen met haar collega-advocaat, Maico Hoefs, en hun ondersteunende team aan tal van zaken op het gebied van het arbeidsrecht (ontslag, loon, re-integratie), het sociaal zekerheidsrecht (WW, ZW, WAO, WIA, WAJONG, ANW, AKW) en sociale voorzieningen (WWB, WMO, AWBZ). Alle advocaten van het kantoor zijn lid van de Nederlandse Orde van Advocaten en de Vereniging Sociale Advocatuur Nederland (VSAN). Virginia Jokhan is daarnaast lid van de Specialisatievereniging Sociaal Zekerheidsrecht (SSZ-advocaten). Het kantoor werkt op basis van High Trust samen met de Raad voor Rechtsbijstand. Advocatenkantoor Jokhan staat voornamelijk particulieren bij en u kunt hier ook terecht indien u onvermogend bent. Met een menselijke maat pakt het kantoor de problemen aan. Bij dit kantoor kunt u rekenen op een gedreven en deskundige aanpak van uw vraag. Meer info vindt u op de website: www.jokhan.nl. 
